طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

سرگرمی با nft

در کنار رمز ارزها ، امروزه nft ها به یک ترند تبدیل شده اند. توکن های غیرقابل تعویض کاربردهای بسیاری دارند. مثلا می توان به کمک آنها برای آثار دیجیتالی شناسنامه ایجاد که و امکان حق مالکیت را برای یک اثر حفظ کرد. اما مورد دیگری که طرفداران بسیاری پیدا کرده بازی های nft می باشد. از محبوب ترین این بازی ها می توان به Axie Infinity ، Sorare و Skyweaver اشاره کرد. این بازی ها عمدتا برای گوشی های هوشمند و سیستم عامل های اندروید و ios منتشر می شوند.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 19:30

معرفی شیرآلات پرکاربرد

در بخش صنعت شیرآلات مختلفی وجود دارد. هر کدام با توجه به محل قرارگیری و مورد کاربرد، استفاده می شوند. شیرهای صنعتی عموما از مواد بسیار قوی نظیر فولاد ساخته می شوند. ابعاد به نسبت بزرگی دارند و از ویژگی اختصاصی آنها می توان به تحمل فشار و دمای بالا اشاره کرد. این که چه ماده ای قرار است از داخل لوله ها عبور کند بر انتخاب نوع شیر اثر گذار است. مواد عموما بسته به نوع صنعت شامل سیالات و گاز خواهند بود. از شیرهایی که می تواند کارایی بسیاری در بخش های مختلف صنعت داشته باشد ، مدل پلاگ دار می باشد که به اصطلاح به آن سماوری نیز گفته می شود. موضوع دیگر به قیمت شیر سماوری مربوط می شود. این مدل از شیرآلات قیمت بیشتری در مقایسه با سایر محصولات دارند.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 78 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 1:31

ویژگی توکن غیرقابل تعویض

در کنار رمز ارز ، امروزه عبارت nft بسیار به گوشمان می خورد. ممکن است در ابتدا این سوال پیش آید که توکن nft چیست و چه کاربردی دارد؟ ان اف تی ها توکن های غیر قابل تعویض از داده های منحصر به فرد می باشند که درون بلاک چین قرار میگیرند. از nft برای نمایش دارایی و مالکیت بصورت دیجیتال استفاده می شود. در واقع آنها صورت یک شناسنامه برای فایل در دنیای دیجیتال عمل خواهند کرد. امروزه تبدیل آثار هنری به nft و معامله آن بسیار محبوبیت پیدا کرده است. از ان اف تی ها می توان کسب درآمد کرد. به عنوان مثال فروش یک اثر هنری در دنیای دیجیتال.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 6:19

کسب درآمد از آثار ان اف تی

بازار nft ها این چند وقت اخیر رشد بسیاری داشته است. افرادی بسیاری به دنبال تبدیل تصاویر و آثار هنری به دارایی دیجیتال و nft هستند. شیوه های مختلفی برای درآمد از nft وجود دارد. برای مثال شما می توانید یک nft منحصر به فرد را بسازید. برای اینکار نیاز به دانستن اطلاعات بسیار پیچیده ای نیست. صرفا نیاز است تا با مفاهیم اولیه برای خرید و فروش و کار با پلتفرمی که قصد معامله در آن را دارید ، آشنا شوید. برای مثال یک اثری جذابی را طراحی کنید ، سپس آن را با nft تبدیل کرده و در مارکت فروش nft لیست کنید. همینطور شما می توانید با خرید سایر nft ها بصورت طولانی مدت سرمایه گذاری نمایید و پس از گذشت مدتی ، آنها را بفروشید. البته این موضوه نیاز به تخصص دارد. شما می بایست بدایند که بهتر است روی چه مواردی سرمایه گذاری کنید تا در آینده با فروش آن کسب سود نمایید.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 4:57

جزئیات ایجاد اثر nft

امروزه موضوع ساخت nft با گوشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر بازار رمزارزها توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند. در کنار این اتفاق، nft ها نیز به یک ترند تبدیل شده اند. به وسیله رمز ارزها امکان معامله آثار هنری nft ایجاد شده است. شیوه ساخت طرح های nft با گوشی و یا دسکتاپ پیچیده نمی باشد. برای شروع نیاز است تا با مفاهیم رمزارزها و شیوه مبادله آنها ، کیف پول دیجیتال و نحوه کارکرد و در انتها آشنایی با اپلیکیشن های مربوط به ایجاد ان اف تی آشنایی داشته باشید. گوشی های هوشمند موجود در بازار بطور عمده از دو سیستم عامل اندروید و ios تشکیل شده اند. برای این منظور نیاز است تا با نصب اپلیکیشن هایی نظیر Curate به ساخت ان‌اف‌تی اقدام کنید.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 5:51